Vi hjelper deg!

Har du spørsmål angående ditt kredittkort finner du svar på de mest vanlige spørsmålene her.

Spørsmål om ditt kort? 
I vår oversikt "Spørsmål og svar" i menyen til venstre finner de fleste svar på det de lurer på.

Sperre kortet?
Hvis kortet ditt er stjålet eller mistet må du omgående ringe vår døgnåpne sperretjeneste og sperre kortet ditt. Dette gjelder også dersom du på annen måte oppdager at kredittkortet har blitt misbrukt. Finn nummer for ditt kort her.

Hvis du er utenlands og trenger råd, tips om kortet ditt eller hjelp med for eksempel et erstatningskort eller kontanter ringer du Kundesenteret på ett av telefonnumrene under.

Trenger du hjelp i forbindelse med et av våre kort, ta kontakt med oss på telefonnummeret eller e-post som er oppgitt for ditt kort nedenfor. Åpningstid er hverdager fra kl. 08.00 - 18.00.

re:member

815 00 701

send e-post i nettbank

Coop medlems- & betalingskort,
Coop MasterCard

815 22 515

send e-post i nettbank

LOfavør MasterCard

815 32 600

send e-post i nettbank

KLP Kredittkort

05554 send e-post i nettbank

Helgeland Gull

815 00 901

send e-post i nettbank

Visa Gold

815 00 901

send e-post i nettbank

MasterCard Gold

815 00 901

send e-post i nettbank

Swedbank MasterCard

815 00 901

send e-post i nettbank

 

For andre henvendelser ring oss på telefonnummer 21 31 66 00.

OBS! Nytt kontonummer for innbetaling for alle produkter: 1430 06 42641

KID-nummer for alle produkter finner du i Nettbanken.

EnterCard Norge, Dronningens gt. 40, PB 6783, St. Olavs Plass, 0130 Oslo

EnterCard Norge, Søndregate 10B, Postboks 2170, 7412 Trondheim