Ofte stilte spørsmål

Her finner du spørsmålene våre kunder oftest stiller om kredittkort. Vi har delt spørsmålene inn i temaer, så det blir lettere å finne svar på det du lurer på.

Sperre kort

Hvis du mister eller blir frastjålet kortet ditt må du sperre det umiddelbart. Ring det aktuelle telefonnummeret under. Telefonnummeret gjelder uansett om du er utenlands eller i Norge. Linjen er døgnåpen. Hvis du har mistet kortet ditt i utlandet kan du i enkelte tilfeller også få et erstatningskort eller en kontantutbetaling, slik at du kan fortsette reisen.

  • Ring oss på telefon: (+47) 23 33 83 32

Trinn for trinn guider

Her finner du noen enkle forklaringer som hjelper deg i gang med noen av våre tjenester.

Kundeservice

Trenger du hjelp, ta kontakt med oss på telefonnummeret eller e-post som er oppgitt nedenfor.
Åpningstid er hverdager fra kl. 08.00 – 18.00.

Kontakt

Sentralbord

815 00 701

Oslo

EnterCard Norge AS
Dronningens gt. 40, PB 6783, St. Olavs Plass, 0130 Oslo
Org nr: 980 844 854

Trondheim

EnterCard Norge AS
Postboks 2170, 7412 Trondheim

Besøksadresse:
Søndregate 10B, 7011 Trondheim

Media and press contact:

Melita Ringvold
+47 95 12 19 83

Reklamasjon

Selv om de fleste kortkjøp blir korrekt gjennomført, kan det forekomme transaksjoner på din faktura som du ikke kjenner igjen. Enten fordi det har skjedd en feil, du er belastet to ganger, eller at du ikke får varen som er bestilt og betalt med kortet. Hvis dette skjer så følg stegene under for å sende inn en reklamasjon.

  1. Registrer saken din her
  2.  Se over at opplysningene stemmer
  3. Print ut skjema/PDF
  4. Signer skjema/PDF
  5. Send inn skjema, kan sendes via post, e-post eller fax: Nr og adresse kommer frem i slutten av prosessen.