Reklamasjon

De fleste kortkjøp blir korrekt gjennomført, men det kan forekomme transaksjoner på din faktura som du ikke kjenner igjen. Enten fordi det har skjedd en feil eller at du ikke får varen som er bestilt og betalt med kortet. Velg en av følgende for å reklamere:

Reklamasjon via nettbank

Reklamasjon via e-post 

Vær oppmerksom på:

  • Kjenner du til belastningen, må du alltid forsøke å løse saken direkte med utsalgsstedet først, spar på kvitteringer og avtaler.
  • Kjenner du ikke til belastningene er det viktig at du sperrer kortet så snart som mulig på telefon (+47) 23 33 83 32.
  • Handle raskt – send inn din reklamasjon så fort som mulig.

Saksbehandling av reklamasjoner

Under saksbehandlingstiden av din reklamasjon vil vi tilbakeføre det beløpet du reklamerer på til din kortkonto. Dersom det skulle fremkomme dokumentasjon eller grunnlag for gjenbelastning, forbeholder EnterCard seg retten til å gjenbelaste kortet for beløpet.