Entercard inngår avtale med Oslo Spektrum

Publisert December 2, 2014

Entercard og Oslo Spektrum har signert en avtale som innebærer at Entercard har rett til bruk av en losje, inkludert losjebilletter, hos Oslo Spektrum på alle åpne arrangementer.

– Oslo Spektrum har gjennom årene skapt en arena med et mangfold av kjente konserter og show som vi er stolte av å nå bli en del av. En avtale med Oslo Spektrum gir Entercard en arena hvor vi kan bygge relasjoner, skape gode opplevelser og langsiktig lojalitet for våre kunder og partnere, sier Henning Holtan, Managing Director for Entercard Norge / Danmark.

– På vegne av Oslo Spektrum og meg selv ønsker jeg Entercard velkommen til et innholdsrikt arrangementsår i 2015. Vi ser frem til å bli kjent og er glad for at Oslo Spektrum ble valgt som leverandør av gode opplevelser for kunder og partnere i Entercard, sier Cathrine Heiberg, Markeds- og Salgsansvarlig hos Oslo Spektrum.

Om Oslo Spektrum
Oslo Spektrum er en arena for innendørskonserter i Norge. Arenaen åpnet i desember 1990 og hadde sitt første hele driftsår i 1991. I desember 2000 tok Norges Varemesse over som eiere. Med en maksimumkapasitet på 9700 personer er Oslo Spektrum et aktuelt arenavalg når store artister holder konsert i Norge. Til tross for at Oslo Spektrum i stor grad forbindes med konserter, huser arenaen titalls andre arrangementer hvert år, i form av sport, messer, konferanser og annet. Den sentrale beliggenheten gjør Oslo Spektrum til et knutepunkt i Oslo, med sin beliggenhet nær kollektiv kommunikasjon, Karl Johans gate og Oslo Sentralstasjon.