re:member gold – kredittkortet med en av markedets beste renter

Publisert January 30, 2020

Entercard Group lanserer et kredittkort med en av de laveste rentesatsene i markedet. Den nominelle renten på re:member Mastercard gold er 14,9 %, mens den effektive renten er 18,39 %.

– Vi ønsker å tilby kundene et enkelt og oversiktlig kredittkort med en konkurransedyktig rente. For de som av og til utsetter tilbakebetalingen er det viktig at renten er lavest mulig, forklarer Morten Gulbæk, markedsdirektør i Entercard Group, som står bak re:member.

Timer etter at Entercard åpnet opp for søknader, lå kortet på 2. plass i Finansportalens oversikt over kredittkort med lavest rente*. Kortet er ikke tilknyttet noe kundeprogram så det er åpent for alle å søke, uavhengig av hvilken bank som brukes til daglig.

re:member Mastercard gold har ingen årsavgift, inntil 45 dagers rentefri betalingsutsettelse og kan brukes i alle Mastercards 34 millioner brukersteder. For å gjøre det lettere for våre kunder å holde oversikt over forbruket, både i hverdagen og på reise, har alle Entercards produkter en brukervennlig app og nettbank.

Besøk remember.no for mer informasjon om det nye kredittkortet.

Eff. rente 18,39 %, 15 000 kr o/ 12 mnd. Kostnad 1 110 kr. Totalt 16 110 kr.

*Per 23.01.2019 på https://www.finansportalen.no/bank/kredittkort/