Hva andre lurer på

  • Hva er kontonummer og KID for innbetaling?

    Ønsker du å betale inn utenom fakturaen du mottar hver måned bruker du følgende kontonummer:

    • Kredittkort: 1430 06 42641.
    • Lån: 1430 08 78904

    KID-nummer og kontonummer for innbetaling er det samme hver måned, så du kan bruke opplysningene fra en tidligere faktura.

  • Hva gjør jeg hvis jeg ønsker å øke eller redusere kredittgrensen?

    Du kan søke om å endre din kredittgrense i nettbanken. Vi trenger da opplysninger om arbeidsstatus, brutto inntekt, gjeld og eventuelt andel av felles gjeld. Kunder med MasterCard Gold og Helgeland Gull må kontakte vårt kundesenter for å endre kredittgrensen.

  • Hva gjør jeg dersom jeg har mistet kortet?

    Dersom du mister eller blir frastjålet kortet ditt er det viktig at du melder fra med én gang. For kontaktinformasjon, se vår kontaktside. Du vil motta en bekreftelse på at kortet er sperret og få tilsendt et nytt kort. Noter ditt kortnummer og telefonnummer til vår sperretjeneste slik at du har det raskt tilgjengelig dersom du mister eller blir frastjålet kortet ditt.

  • Glemt PIN-koden?

    I nettbanken kan du se din PIN-kode. MasterCard Gold og Helgeland Gull kunder kan dessverre ikke benytte denne tjenesten.

  • Jeg har endret adresse, hva gjør jeg?

    Du registrerer din nye adresse hos folkeregisteret. Vi oppdaterer ukentlig våre adresser mot folkeregisteret.

  • Hvordan betaler jeg fakturaen?

    Fakturaen betaler du på samme måte som andre regninger. Du kan også bestille eFaktura, og få fakturaen i nettbanken din.

  • Hva er BankID, og hvorfor trenger jeg det?

    BankID gjør at du kan identifisere deg og signere avtaler på nett. Du trenger BankID for å signere din søknad, ved innlogging i nettbanken, og hvis du skal aktivere en av våre app’er. Hvis du ikke har BankID får du det ved å kontakte din bank. Du kan lese mer om BankID på www.bankid.no.

  • Hvordan får jeg tilgang til min App?

    Ved å følge disse punktene vil du enkelt kunne installere appene våre på din mobil:

    1. Gå til App Store eller Google play og last ned appen for ditt produkt. Søk på ditt produkt (re:member, lofavor mc, coop mastercard eller coop visa, kredittkort for medlemmer).
    2. Aktivér appen med BankID eller BankID på mobil.
    3. Skriv inn aktiveringskoden i appen.
    4. Velg deretter en personlig firesifret PIN-kode. Nå er du klar!

    Per i dag har vi apper for kredittkortene re:member, Kredittkort for medlemmer, COOP og Boligbyggelagenes Kredittkort for medlemmer.

  • Hvordan får jeg eFaktura?

    Hvis du ønsker eFaktura kan du bestille dette når du betaler kredittkortfakturaen i nettbanken. Med eFaktura får du regningen tilsendt direkte til din nettbank i stedet for at den kommer i posten. Det eneste du trenger å gjøre er å godkjenne regningen i nettbanken. Det er fullt mulig å endre beløpet på eFakturaen hvis du ønsker det. Det belastes ikke fakturagebyr dersom du benytter eFaktura.