Ofte stilte spørsmål

Her finner du spørsmålene våre kunder oftest stiller om kredittkort. Vi har delt spørsmålene inn i temaer, så det blir lettere å finne svar på det du lurer på.

Sperre kort

Hvis du mister eller blir frastjålet kortet ditt må du sperre det umiddelbart. Ring det aktuelle telefonnummeret under. Telefonnummeret gjelder uansett om du er utenlands eller i Norge. Linjene er døgnåpne. Hvis du har mistet kortet ditt i utlandet kan du i enkelte tilfeller også få et erstatningskort eller en kontantutbetaling, slik at du kan fortsette reisen.

  • RE:MEMBER (+47) 73 89 77 55
  • COOP MASTERCARD,COOP MEDLEMS- OG BETALINGSKORT (+47) 64 87 50 00
  • DITT FORDELSLÅN (+47) 64 87 50 00
  • MASTERCARD GOLD (+47) 73 89 77 56
  • BOLIGBYGGELAGENES KREDITTKORT FOR MEDLEMMER (+47) 73 89 77 10
  • HELGELAND GULL (+47) 73 89 77 56

Driftsstatus

22. Jan 2019

Alle våre systemer fungerer som normalt

Om du skulle oppleve problemer med noen av våre produkter eller systemer, vennligst ta kontakt med kundeservice.

Kundeservice

Du finner svar på det meste i vår nettbank og i våre apper. Hvis du vil snakke med vårt kundesenter, ta kontakt med oss på telefonnummeret eller e-post som er oppgitt nedenfor.
Åpningstid er hverdager fra kl. 08.00 – 18.00.

Trinn for trinn guider

Her finner du noen enkle forklaringer som hjelper deg i gang med noen av våre tjenester.

Reklamasjon

Hvis det har skjedd en feil ved kortkjøp, kan du sende inn en reklamasjon enten i nettbank eller ved å sende inn dokumentasjon via e-post.

Jeg har tilgang til nettbank

Jeg har ikke tilgang til nettbank

Kontakt

Sentralbord

213 16 600

Oslo

EnterCard Norge, filial av EnterCard Group AB
PB 6783, St. Olavs Plass, 0130 Oslo
Org nr: 919 061 545

Besøksadresse:
Dronning Eufemias gate 6B, 0191 Oslo

Trondheim

EnterCard Norge, filial av EnterCard Group AB
Postboks 2170, 7412 Trondheim

Besøksadresse:
Søndregate 10B, 7011 Trondheim

Pressekontakt:

Melita Ringvold
+47 95 12 19 83