Reklamasjon via nettbank

De fleste kortkjøp blir korrekt gjennomført, men det kan forekomme transaksjoner på din faktura som du ikke kjenner igjen. Du kan reklamere dersom det forekommer transaksjoner du ikke kjenner igjen, eller hvis du har bestilt en vare som du ikke har fått.

Vær oppmerksom på dette:

  • Spar på kvitteringer og avtaler, og kontakt alltid utsalgstedet direkte først for å løse saken.
  • Kjenner du ikke til belastningen? Sperr kortet så snart som mulig på telefon (+47) 23 33 83 32.
  • Handle raskt! Send inn reklamasjonen til oss så fort som mulig.

Slik reklamerer du på et kjøp

  1. Logg deg inn i nettbanken
  2. Velg transaksjon(er) du ønsker å reklamere på
  3. Velg årsak til din reklamasjon
  4. Legg ved dokumentasjon der det er påkrevd, og som eventuelt kan hjelpe din sak
  5. Signer og bekreft med BankID eller BankID på mobil.

Logg inn i ditt produkts nettbank

Du må ha BankID for å kunne logge inn i nettbanken. Hvis du ikke har BankID får du det ved å kontakte din bank. Du kan lese mer om BankID her.

Saksbehandling av reklamasjoner
Under saksbehandlingstiden av din reklamasjon vil vi tilbakeføre det beløpet du reklamerer på til din kortkonto. Dersom det skulle fremkomme dokumentasjon eller grunnlag for gjenbelastning, forbeholder Entercard seg retten til å gjenbelaste kortet for beløpet. Du vil få tilbakemelding på din sak via din nettbank.

Har du spørsmål er du velkommen til å kontakte oss på telefon 73 89 77 97 eller på e-post: kortservice@entercard.no.