Annen reklamasjon
Dersom du har brukt kortet og oppdager at beløpet er feilbelastet på ditt kredittkort, må du så snart som mulig kontakte utsalgsstedet og forsøke å løse saken direkte med utsalgsstedet.
Spar alltid på alle underlag, for eksempel dato og tid for telefonsamtale og hvem du snakket med. Spar også på eventuell e-post/brev korrespondanse.
Om du ikke får løst saken med utsalgsstedet, eller om de ikke kan hjelpe deg, kan du fylle ut reklamasjonsskjema som passer best for din sak.
For at vi skal kunne hjelpe deg så raskt som mulig, er det viktig at du fyller inn informasjonen i reklamasjonsskjemaet så korrekt og fullstendig som mulig. Ikke glem å legge ved dokumentasjon, som for eksempel kopi av kvitteringer, avtaler som viser at du har vært i kontakt med utsalgsstedet.
Velg årsak og fyll inn skjema som passer din reklamasjon best:
- Jeg har sagt opp abonnementet, men har likevel fått en belasting på mitt kort
- Jeg har ikke mottatt varene som jeg bestilte
- Jeg har avbestilt varen, tjenesten eller abonnementet, men har likevel fått en belasting på mitt kort
- Postert beløp er ikke identisk med beløp akseptert av meg
- Jeg har blitt lovet en kreditering, men den er fortsatt ikke er godskrevet min faktura
- Jeg har betalt for varen/tjenesten på en annen måte
- Jeg har kun utført ett kjøp, men kortet mitt er belastet flere ganger
- Jeg fikk ikke utbetalt penger fra minibanken/Jeg fikk feil beløp utbetalt
- Jeg mottok en vare/tjeneste som ikke var som beskrevet eller var defekt
- Jeg får ikke benyttet mine billetter, da flyselskapet jeg bestilte billetter hos, har gått konkurs
- Annen årsak