Reklamasjon via e-post
De fleste kortkjøp blir korrekt gjennomført, men det kan forekomme transaksjoner på din faktura som du ikke kjenner igjen. Du kan reklamere dersom det forekommer transaksjoner du ikke kjenner igjen, eller hvis du har bestilt en vare som du ikke har fått.
Vær oppmerksom på dette:
- Spar på kvitteringer og avtaler, og kontakt alltid utsalgstedet direkte først for å løse saken.
- Kjenner du ikke til belastningen? Sperr kortet så snart som mulig på telefon (+47) 23 33 83 32.
- Handle raskt! Send inn reklamasjonen til oss så fort som mulig.
Slik reklamerer du på et kjøp:
- Ta kopi av dokumentasjon, som kopi av kvitteringer og eventuell korrespondanse over e-post eller brev.
- Velg det skjema som passer årsaken til din reklamasjon
- Fyll ut skjema, print ut og signer
- Scan deretter skjema og lagre dette som PDF. Bilder av skjema godtas ikke.
- Send skjema med annen relevant dokumentasjon via e-post til kortservice@entercard.no eller per post til
Entercard Norge, filial av Entercard Group AB
Postboks 6783 St. Olavs Plass
0130 Oslo
Velg et skjema som passer årsaken til din reklamasjon:
- Mitt kort er stjålet og misbrukt
- Jeg har kortet, men jeg vedkjenner meg ikke transaksjonen/e
- Jeg har sagt opp abonnementet, men kortet mitt har likevel blitt belastet
- Jeg har ikke mottatt varen jeg bestilte
- Jeg har avbestilt varen, tjenesten eller abonnementet, men kortet mitt har likevel blitt belastet
- Postert beløp er ikke identisk med beløp akseptert av meg
- Jeg har blitt lovet en kreditering, men den er fortsatt ikke godskrevet min faktura
- Jeg har betalt for varen/tjenesten på en annen måte
- Jeg har kun utført ett kjøp, men kortet mitt er belastet flere ganger
- Jeg fikk ikke utbetalt penger fra minibanken/jeg fikk feil beløp utbetalt
- Jeg mottok en vare/tjeneste som ikke var som beskrevet eller var defekt
- Flyselskapet jeg bestilte billetter hos er konkurs og jeg får ikke brukt mine billetter
- Annen årsak
Saksbehandling
Under saksbehandlingstiden av din reklamasjon vil vi tilbakeføre beløpet du reklamerer på til din kortkonto. Dersom det skulle fremkomme dokumentasjon eller grunnlag for gjenbelastning, forbeholder Entercard seg retten til å gjenbelaste kortet for beløpet.