Reklamasjon via e-post

De fleste kortkjøp blir korrekt gjennomført, men det kan forekomme transaksjoner på din faktura som du ikke kjenner igjen. Du kan reklamere dersom det forekommer transaksjoner du ikke kjenner igjen, eller hvis du har bestilt en vare som du ikke har fått.

Vær oppmerksom på dette:

  • Spar på kvitteringer og avtaler, og kontakt alltid utsalgstedet direkte først for å løse saken.
  • Kjenner du ikke til belastningen? Sperr kortet så snart som mulig på telefon (+47) 23 33 83 32.
  • Handle raskt! Send inn reklamasjonen til oss så fort som mulig.

Slik reklamerer du på et kjøp:

  1. Ta kopi av dokumentasjon, som kopi av kvitteringer og eventuell korrespondanse over e-post eller brev.
  2. Velg det skjema som passer årsaken til din reklamasjon
  3. Fyll ut skjema, print ut og signer
  4. Scan deretter skjema og lagre dette som PDF. Bilder av skjema godtas ikke.
  5. Send skjema med annen relevant dokumentasjon via e-post til kortservice@entercard.no eller per post til
    Entercard Norge, filial av Entercard Group AB
    Postboks 6783 St. Olavs Plass
    0130 Oslo

Velg et skjema som passer årsaken til din reklamasjon:

Saksbehandling

Under saksbehandlingstiden av din reklamasjon vil vi tilbakeføre beløpet du reklamerer på til din kortkonto. Dersom det skulle fremkomme dokumentasjon eller grunnlag for gjenbelastning, forbeholder Entercard seg retten til å gjenbelaste kortet for beløpet.